دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام پرواز روی بام تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 اسفند 1394
بازدید : 250
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام پرواز روی بام تهران با کیفیت اورجینال

ترانه‌ : حسین غیاثی آهنگ و تنظیم‌کننده : بهنام جلیلیان پیانو : رضا تاجبخش گیتار بیس : بابک ریاحى پور 

سکشن زهى : میثم مروستى / على جعفرى پویان / امیر عظیمى گیتار الکتریک : مسعود همایونى

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام پرواز روی بام تهران

Download New Music Kamran TaftiParvaaz Rooye Baame Tehran

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام پرواز روی بام تهران

متن آهنگ کامران تفتی بنام پرواز روی بام تهران

می ترسم از تاریک روشن ها از قبل و بعد گریه ی زن ها
از زندگی باهم ولی تنها از بدرقه تا راه آهن ها
از شوق غمگین رسیدن ها از دوستت دارم شنیدن ها از هر چه با من هست می ترسم
از چای مانده روی میز او از آرزوهای عزیز او
از اسم روی سینه ریز او از ریتم موزیک مریض او  از ریتم موزیک مریض او از هر چه با من هست می ترسم می ترسم
من می شناسم مثل غم او را انگیزه ی آن چشم ابرو را آن تخت خواب مست، آن بو را
گم کرده بودم آن  دانلود آهنگ جدید خیابان را پرواز روی بام تهران را
بغض کنار سید خندان را قرض قرار چای و قلیان را
آن موی بی رحم پریشان را من می روم پیدا کنم آن را
من می شناسم مثل غم او را انگیزه ی آن چشم ابرو را  آن خندهای ماجراجو را
آن تخت خواب مست آن بو را گم کرده بودم آن خیابان را پرواز روی بام تهران را
بغض کنار سید خندان را قرض قرار چای و قلیان را
آن موی بی رحم پریشان را آن موی بی رحم پریشان را من می روم من می روم پیدا کنم آن را
می روم

آن موی بی رحم پریشان را آن موی بی رحم پریشان را من می روم من می روم پیدا کنم آن را
می روم

TELECHANEL



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com